در آستانه فرارسیدن عید نیمه شعبان، زادروز امام مهدی (عج)، معاون اداری و مالی دانشگاه یزد از پرداخت بسته های حمایتی اعضای غیر هیأت علمی این دانشگاه در هفته آینده خبر داد و معاون پژوهشی و فنآوری دانشگاه نیز خبر پرداخت پژوهانه اعضای هیأت علمی این دانشگاه را اعلام کرد.

به گفته دکتر سید محمدمهدی حسینی معاون اداری و مالی دانشگاه بسته های حمایتی دانشگاه شامل پرداخت 50 درصد هزینه بیمه تکمیلی و حق غذا، قرار است در هفته ی آینده به حساب اعضای غیر هیأت علمی دانشگاه واریز شود.

شایان ذکر است چندی پیش هیأت رییسه دانشگاه یزد مصوبه ای داشت که بر اساس آن کمک هزینه یک وعده غذای گرم برای اعضای غیر هیأت علمی در هر روز کاری به مبلغ 46هزارریال پرداخت می شود. این کمک هزینه در فروردین ماه معادل یازده روز کاری و در سایر ماه های سال، به غیر از ماه مبارک رمضان، معادل 22 روز کاری پرداخت می شود. همچنین مقرر شد معادل 50 درصد حق بیمه تکمیلی اعضا و بازنشستگان و افراد تحت تکفل به اعضای غیر هیأت علمی پرداخت شود.

 همچنین معاون پژوهشی و فنآوری دانشگاه اعلام کرد: امور مربوط به پژوهانه پژوهشگران دانشگاه یزد به مراحل نهایی خود نزدیک شد و پیش پرداخت پژوهانه پژوهشگران دانشکده‌های علوم اجتماعی و علوم انسانی به حساب آنان واریز شد. به گفته دکتر المدرسی، پیش پرداخت پژوهانه سایر دانشکده‌ها به ترتیب وصول قراردادهای پژوهانه پژوهشگران، حداکثر تا اواسط هفته آینده، صورت خواهد گرفت.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا